Vedení účetnictví, daňové evidence nebo evidence příjmů zahrnuje formální kontrolu poskytnutých účetních dokladů ve smyslu Zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, Zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, Zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, a v souladu s Českými účetními standardy.
Veškeré výstupy z účetnictví, daňové evidence nebo evidence příjmů jsou klientovi předávány v elektronické nebo vytištěné podobě, a to podle požadavků klienta.
Příklad cen za nejběžnější úkony
Počáteční konzultace k převzetí účetnictví, daňová evidence je zdarma. Měsíční poplatek za vedení účetnictví (obsahuje 1 hodinu poradenství zdarma) stojí 520,-, mzdy – měsíční poplatek za jednoho zaměstnance činí 220,- a roční zúčtování sociálního nebo zdravotního pojištění je za 220,-.